Bijna naar Ghana!!!

10 juli 2017 - Reutum, Nederland

Welkom op mijn reisblog! Leuk dat je mijn verhalen en avonturen in Ghana wilt volgen!

Het is al bijna zo ver! Woensdag vlieg ik naar Ghana, we vliegen om 13:40 vanaf Schiphol naar Lissabon en vanaf Lissabon naar Accra. Ik vlieg samen met Pam en Tamara! Woensdag overnachten we in Accra en donderdagochtend gaan we met de bus naar Hanukkah, een busreis van 8uur. Een hele mooie kans om het land goed te kunnen bekijken, ik zal proberen veel foto's vanuit de bus te maken!

Op dit moment ben ik nog heel druk bezig om mijn koffer op gewicht te krijgen haha. Ik mag 2 keer 23kilo mee.. Dat lijkt veel maar is het als je aan het pakken komt echt niet.. Dus steeds weer iets er uit en iets erbij in.. Maar we zijn er bijna! Ik vul een koffer met spullen voor mezelf en een koffer alleen maar met spullen voor de kinderen en het kindertehuis.

Ik heb er echt enorm veel zin in en verheug me er op om alle lieve kids weer te zien! Ik zal hier proberen een keer per week een verslag op te zetten van hoe mijn week was en wat ik heb meegemaakt.

Lieve groetjes Loes

1. Marja Boeters:
    Hoi loes
    leuk dat je een blog hebt aangemaakt. Ik ga je zeker volgen. Heel veel plezier met alles.
  2. Kristel:
    Topper!!!:)
  3. Renate Everts:
    Hoi Loes,
    Ga je zeker volgen, heel veel plezier en succes met inpakken

groetjes Renate Everts
  4. Inge Hesselink:
    10 juli 2017
    Zeker ga ik je volgen. Ga ervan genieten !!!
  5. Inge Hesselink:
    10 juli 2017
    Zeker ga ik je volgen. Ga ervan genieten !!!
  6. Corrie:
    11 juli 2017
    Veel succes met pakken Loes en een heel bijzondere reis gewenst, samen met Pam en Tamara. Ik ga je zeker volgen!
  7. Anita:
    11 juli 2017
    Ja super leuk, zekers ga ik je volgen.
    Genieten Loes
  8. Sandra: