Bijna naar Ghana!!!

10 juli 2017 - Reutum, Nederland

Welkom op mijn reisblog! Leuk dat je mijn verhalen en avonturen in Ghana wilt volgen!

Het is al bijna zo ver! Woensdag vlieg ik naar Ghana, we vliegen om 13:40 vanaf Schiphol naar Lissabon en vanaf Lissabon naar Accra. Ik vlieg samen met Pam en Tamara! Woensdag overnachten we in Accra en donderdagochtend gaan we met de bus naar Hanukkah, een busreis van 8uur. Een hele mooie kans om het land goed te kunnen bekijken, ik zal proberen veel foto's vanuit de bus te maken!

Op dit moment ben ik nog heel druk bezig om mijn koffer op gewicht te krijgen haha. Ik mag 2 keer 23kilo mee.. Dat lijkt veel maar is het als je aan het pakken komt echt niet.. Dus steeds weer iets er uit en iets erbij in.. Maar we zijn er bijna! Ik vul een koffer met spullen voor mezelf en een koffer alleen maar met spullen voor de kinderen en het kindertehuis.

Ik heb er echt enorm veel zin in en verheug me er op om alle lieve kids weer te zien! Ik zal hier proberen een keer per week een verslag op te zetten van hoe mijn week was en wat ik heb meegemaakt.